Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Inden du handler i Daros netshop opfordrer vi til, at du læser vores betingelser igennem.


Daro ApS
Skavholmvej 8
DK-8520 Lystrup
Tlf.: 75 88 16 22
E-mail: info@daro.dk
CVR nr.: DK 33154828

Fragtpriser:

Daro sender dine varer direkte til dig med Post Danmark.
Vi sender kun ordrer, som er til levering i Danmark.
Når du handler via shoppen, betaler du 87,50 kr. uanset pakkens størrelse.

Leveringstid:
2-14 arbejdsdage.

Betalingsbetingelser:
Hos Daro kan du betale med Dankort eller Visa/Dankort. Alle priser er dagspriser og er angivet i DKK incl. moms.
Købsaftaler, ordrebekræftelser og lignende indgås på dansk.

Når du betaler med betalingskort i Daros netshop, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt.

Du har heller ingen selvrisiko for det tilfælde, at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Sockets Layer) i sit betalingssystem. Derfor er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., hvis dit dankort misbruges ved brug af pinkode.

Informationer om betalingskort bliver sendt videre til PBS i krypteret form, og de bliver ikke gemt eller opbevaret i vores system.

Fortrydelsesret:
Du har altid 14 dages returret på bestilte standardvarer. Fortrydelsesretten løber fra modtagelsesdagen, til den dag varen sendes afsted igen. Fortrydelsesretten gælder kun, hvis varen er ubrugt.

Hvis du ønsker at sende en vare retur, bør du tage kontakt til Daro på mail info@daro.dk eller tlf. 75 88 16 22 og oplyse ordrenr. og navn. Returpakken skal enten indeholde originalfakturaen eller en kopi heraf og være i væsentligt samme stand og mængde som ved afsendelsen.

Hvis du fortryder købet, er fragtomkostningerne til returnering for din egen regning. Fakturabeløbet for den pågældende vare overføres til din konto, når vi har kontrolleret, at varen lever op til reglerne for fortrydelse. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer, når varen leveres retur.

Bemærk at vi ikke modtager varer pr. efterkrav.

Hvis du ønsker at bestille varer udenfor standard, dvs. i andre farver end standardfarver, efter personlige mål eller tilpasning, kan Daro ikke tage varen retur.

Ombytningsret:
Hos Daro kan du naturligvis få byttet din vare til en anden model, farve eller størrelse, hvis varen imod forventning ikke passer dig. Varen skal blot være ubrugt, og mærker og lignende skal være intakte.

Hvis du ønsker at bytte en vare, bør du tage kontakt til Daro på mail info@daro.dk eller tlf. 75 88 16 22 og oplyse ordrenr. og navn. Herefter sender du varen retur vedlagt faktura og information om hvilken model eller størrelse, du ønsker i stedet.

Fælles for fortrydelsesret og ombytningsret gælder, at du selv betaler porto, når du sender en vare retur.

Varen sendes til vores adresse:
Daro ApS
Skavholmvej 8
8520 Lystrup

Modtagelse af varer:
Når du har modtaget dine varer, bør du checke om indholdet svarer til ordrebekræftelsen. Såfremt du konstaterer fejl eller mangler på de leverede varer, skal du straks tage kontakt til Daro på mail info@daro.dk eller tlf. 75 88 16 22

Personlige oplysninger:
For at indgå en aftale med Daro via shoppen, skal du lade dig registrere med følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.

Bestilling af varer:
1. Find den ønskede vare i shoppen
2. "læg" den i kurven
3. "gå" til kassen/betaling. Her kan du se en oversigt over de varer, du har valgt ud og det samlede fakturabeløb incl. leveringsomkostninger. 
4. Tast herefter dit betalingskortnummer, udløbsdato, og kontrolnummer
Dit køb er først afsluttet, når du har trykket "afslut køb".

Herefter modtager du en ordrebekræftelse, på den e-mailadresse, du har opgivet. Vi anbefaler, at du printer den ud, så du har et dokument for bestillingen.

Ønsker du at bestille varer, som er tilpasset lige netop dig, kan du altid kontakte os på mail info@daro.dk eller tlf. 75 88 16 22.

Sikkerhedsmæssige forholdsregler:
Vær omhyggelig med at bestille varen i den rigtige størrelse og pasform. De fleste af vores produkter er specielt tilpasset forskellige hjælpemidler såsom kørestole. Derfor er det vigtigt, at tøjet for eksempel ikke bliver for stort, så det kan sætte sig fast i hjul og andre genstande, der kan føre til ulykker.

Reklamation:
Alle varer pakkes på vores lager og tjekkes for fejl og mangler. Modtager du mod forventning et produkt, som ikke er i orden eller er pakket forkert, kan du kontakte os på mail info@daro.dk eller ringe på tlf. 75 88 16 22.

Ifølge. købeloven er der 24 mdr. reklamationsret på fabrikations- og materialefejl. Bliver varen defekt som følge af almindeligt slid eller ukorrekt brug, er den ikke omfattet af reklamationsfristen.

Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Vi refunderer fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Husk under alle omstændigheder at vedlægge faktura eller ordrenummer samt en beskrivelse af fejlen ved varen.

Daro tager forbehold for prisændringer, tastefejl, udsolgte varer og lignende.